(044) 592-58-25 (067) 217-16-57 (050) 351-55-03

> Час роботи: ПН–ПТ 9:00 - 19:00, СБ 10:00 - 15:00

Skype:tyre.in.ua

Email:info@tyre.in.ua

 

Continental презентувала нові шиповані шини IceContact 2

   Калузький завод Continental представляє нові шиповані шини і нарощує експорт в далеке зарубіжжя.
   15 вересня Continental провів презентацію нової зимової шипованої шини преміум-класу Continental IceContact 2 на шинному заводі в Калузі. Представники ЗМІ були запрошені відвідати завод і дізнатися більше про особливості виробництва IceContact 2. У компанії кажуть, що Continental IceContact 2 забезпечує «неперевершений рівень безпеки, особливо на обмерзлій і засніженій дорозі». Калузький завод виробляє сьогодні близько 20 найменувань нової шипованої шини і надалі планує планомірне розширення даної лінійки. Шини Continental IceContact 2, вироблені в Росії, поставляються не тільки на російський ринок, але і в Скандинавські країни.
   У компанії говорять, що розробникам вдалося поліпшити керованість Continental IceContact 2 на сухому дорожньому покритті на 9%, а на льоду - на 2%. Крім того, шина гарантує підвищену керованість на засніжених дорогах. Найбільш значно - на 8% - зросли такі показники, як передача гальмового і тягового зусиль на льоду. Шина отримала новий асиметричний малюнок протектора. Зовнішня частина малюнка забезпечує хороше зчеплення для оптимальної керованості, а внутрішня - відмінну тягу для належного гальмування і розгону.
   Фахівці Continental розробили для Continental IceContact 2 новий надлегкий шип. Маса нових шипів на 25% менше, ніж шипів, які встановлювалися в шину попереднього покоління. Таким чином, в залежності від розміру в нову шину можна встановити на 50% більше шипів.
   Іншими словами, нова шина здатна забезпечити краще зчеплення зі зледенілими шляхами, характерними для північного регіону. Додатковою перевагою шипів зменшеного розміру і маси виступає знижений рівень шуму від тертя шини об дорогу.
   Щоб на шпильки не налипав лід, інженери Continental розробили так звані «льодові кишені», тобто невеликі закриті порожнини навколо шипів, в яких накопичується роздроблений лід перед тим, як бути видаленим під дією відцентрової сили.
   Continental стала першими шинним виробником в світі, що розробив спеціальну технологію більш надійної фіксації шипів у шині, зменшуючи ймовірність відділення шипів від протектора під час руху. На невелику основу шипів наноситься спеціальний склеювальний склад, після чого шипи вставляються в шину роботизованим верстатом. На наступному етапі виробничого процесу шипи фіксуються в шині при певних температурних умовах і тиску. Такий технологічний процес в 4 рази збільшує міцність кріплення шипів у шині в порівнянні з традиційним. Кожен такий «вклеєний» шип витримує навантаження до 600 Н (60 кг) без слідів відділення від протектора. «Унікальна особливість цих шин в тому, що за зиму ви не втратите жодного шипа, - запевнив пан Ротов на презентації. - І за другу теж ».
   На ринку ця шина з'явиться вже цього року. Лінійка включатиме в себе 69 типорозмірів для легкових автомобілів і автомобілів класу SUV. На 2016 рік заплановано поповнення лінійки новими типорозмірами. Приблизно половина розмірів - діаметром до 18 дюймів - буде вироблятися в Калузі.
Copyright © 2008 - 2018 www.tire.in.ua